Συμμετοχή του σχολείου στο Ερευνητικό – Πιλοτικό Πρόγραμμα “Το Σχολείο Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης-Αξιολόγηση Ομοτέχνων”

Η έννοια του σχολείου ως «οργανισμού και ως κοινότητας μάθησης» αποτελεί ένα διακριτό και συγκροτημένο εκπαιδευτικό παράδειγμα, καθώς συνδέεται με νέες μορφές αξιολόγησης, επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών που βασίζονται στο σχολείο (κοινότητες μάθησης, αυτοαξιολόγηση, ενδοσχολική επιμόρφωση, δίκτυα εκπαιδευτικών και σχολείων).
Ο παιδαγωγικός και αναπτυξιακός χαρακτήρας της αξιολόγησης μεταξύ ομοτέχνων ενδυναμώνει την ομότιμη-συνεργατική μάθηση εκπαιδευτικών και μαθητών, στη βελτίωση των ικανοτήτων, την ανάπτυξη νέων σύγχρονων διδακτικών στρατηγικών και εκπαιδευτικών πρακτικών και στην επιθυμητή διαμόρφωση της κουλτούρας συνεργασίας, συλλογικότητας και αξιολόγησης σε μια «επαγγελματική κοινότητα μάθησης».